God service fra Posten

Av
DEL

Gå høsten i møte - KUN 88 kr for 8 uker med papiravisen og alt innhold på nett

LeserbrevFinn Saugstad lurer i et innlegg i Moss Avis på hvorfor vi har fjernet to av 38 innleveringspostkasser i Moss. Svaret er ganske enkelt: De er lite eller ikke i bruk. Digitaliseringen har ført til at nordmenn sender bare halvparten så mange brev som i 1999, og det meste er offentlig og bedrifts-post. Våre kunders behov for å postlegge brev i en av våre 13.000 innleveringspostkasser er dermed mindre enn før.

Likevel: Posten Norge leverer fortsatt posttjenester i verdensklasse. Det kan vi gjøre, blant annet fordi vi i 370 år har endret oss i takt med endrede kundebehov. Våre undersøkelser av hvilke røde innleveringspostkasser som er i bruk, er en del av tiltakene vi benytter for en optimalisert innhenting og distribusjon av post. 
 

Per Jakobsen

Distriktssjef, Posten Norge

Moss

Skriv ditt leserbrev her «

DELTA I DEBATTEN! Vi oppfordrer leserne til å bidra med sine meninger, både på nett og i papir

Artikkeltags