– «Hver gang vi møtes» er bare en del av en større greie

 Tage Pettersen er ikke i tvil om at mosseregionen vil få mye igjen for millioninvesteringen i «Hver gang vi møtes».

Tage Pettersen er ikke i tvil om at mosseregionen vil få mye igjen for millioninvesteringen i «Hver gang vi møtes».

Av
Artikkelen er over 5 år gammel

Ordfører Tage Pettersen og Visit Moss-sjef Niels Wiig er fullstendig klar over at den viktigste jobben gjøres i etterkant.

DEL

Gå høsten i møte - KUN 88 kr for 8 uker med papiravisen og alt innhold på nett

– Vi får vist frem mosseregionen i beste sendetid over ti episoder. Det er klart at det er god reklame for oss. Men vi skal selvsagt gjøre noe mer. Vi har god tid til å legge en plan, sier ordfører Tage Pettersen, etter å ha blitt konfrontert med PR-ekspertenes uttalelser.

– «Hver gang vi møtes» er bare en del av en større greie, som handler om byfornying og omdømmebygging. Vi må vise at vi har evne og vilje til å gjøre noe her i distriktet og denne TV-eksponeringen gir oss en gylden mulighet, sier Pettersen.

LES OGSÅ: – Moss kan få lite igjen for millionsatsingen på «Hver gang vi møtes»

Samarbeider med TV2

Niels Wiig i Visit Moss har vært en av drivkreftene for å få innspillingen hit.
– Vi har en jobb å gjøre. Både i forbindelse med lanseringen, men ikke minst i etterkant. I denne prosessen samarbeider vi blant annet med TV2, sier han.

LES OGSÅ: Lokal millionstøtte til "Hver gang vi møtes"

TV2 vil foreløpig bare bekrefte at innspillingen skal skje i mosseregionen.
– Dette vil nok bli god reklame for Moss. Området vil bli satt på kartet, sier pressekontakt i TV2, Kari Austefjord.

LES OGSÅ: Her skal «Hver gang vi møtes» spilles inn

Artikkeltags