Trenings-misnøye

TRENINGSSENTER: - KLag om du er misfornøyd med treningssenteret ditt, anbefaler Forbrukerrådet.

TRENINGSSENTER: - KLag om du er misfornøyd med treningssenteret ditt, anbefaler Forbrukerrådet. Foto:

Av
Artikkelen er over 4 år gammel
DEL

Én av tre er misfornøyde med treningssenteret, men likevel er det svært få som klager, viser en ny undersøkelse fra Forbrukerrådet.

Mange opplever at treningssenteret ikke tilbyr det som ble lovet, kommer det fram i undersøkelsen.

– Hvis du ikke klager, får ikke senteret sjansen til å gjøre opp for seg, og du mister muligheten til å få det du har krav på. Undersøkelsen viser at for hver tredje som klagde, så løste saken seg, sier direktør for forbrukerservice Ingeborg Flønes i Forbrukerrådet.

De anbefaler misfornøyde kunder å undersøke betingelsene i avtalen, og deretter klage skriftlig. (NTB)

Artikkeltags