Inviterer til gratis digitalkonferanse

KUNNSKAPSPÅFYLL: Stiftelsen Moss Avis, Moss Avis AS, Sempro og Moss i sentrum inviterer til digitalkonferanse i Møllebyen tirsdag neste uke. Her med digitalredaktør i Moss Avis, Sigrid Holmsen Edin, og Pål Enghaug, ansvarlig redaktør i Moss Avis.

KUNNSKAPSPÅFYLL: Stiftelsen Moss Avis, Moss Avis AS, Sempro og Moss i sentrum inviterer til digitalkonferanse i Møllebyen tirsdag neste uke. Her med digitalredaktør i Moss Avis, Sigrid Holmsen Edin, og Pål Enghaug, ansvarlig redaktør i Moss Avis. Foto:

Artikkelen er over 1 år gammel

På SF Kino i Moss førstkommende tirsdag får du kunnskap om digitale trender og hvilke steg du som næringsdrivende må ta for å være konkurransedyktig i et stadig mer presset marked.

DEL

Tirsdag inviteres det til en digitalkonferanse på SF Kino i Møllebyen. Bak konferansen står Stiftelsen Moss Avis, Moss Avis AS, Sempro og Moss i sentrum.

– Vi som mediehus har virkelig fått merke på kroppen de siste årene at man må følge med i timen om man skal stå sterkt også i fremtiden. Og det er det vi ønsker oss; Et bærekraftig og fremtidsrettet lokalt næringsliv, sier Pål Enghaug, ansvarlig redaktør i Moss Avis.

Den digitale hverdagen har startet for lenge siden og den siste tiden har det vært jobbet med å finne et forum hvor man kan dele på kunnskap og erfaringer. Tirsdag 22. mai fra klokka 17.30-20.00 møter man blant annet Morten Grønli, daglig leder i Christiania Belysning i Varnaveien, som har hatt nettbutikk i ti år.

– Vi har brukt nettverkene våre til å finne folk som er gode digitalt, som blant annet Morten, som har vært forut for sin tid. Vi får også presentert analyse fra utviklingsdirektør i TNS Gallup, Ingvar Sanvik, sier Sigrid Holmsen Edin, digitalredaktør i Moss Avis, og som skal være konferansier tirsdag kveld.

Kjetil Sinding, lokal gründer og CEO og partner i digitalbyrået Sempro, skal også holde et innlegg, det samme skal Christian Thu, kommersiell leder i Amedia. I tillegg kommer TicketCo.

– Her er det ingen som skal selge noe. Det vi ønsker å få til er en kunnskapsutveksling om digitale trender og hvordan man, både som liten og stor bedrift, kan ta de rette digitale stegene, sier Enghaug.

Konferansen er sponset av Stiftelsen Moss Avis og er derfor gratis for alle. Det er 135 billetter tilgjengelig, som bestilles via TicketCo.

Artikkeltags