Gå til sidens hovedinnhold

Serie Anmeldelse

Artikkelen er over 7 år gammel

Serie Artikkel

The Vampire Diaries: Serien handler om en jente som heter Elena Gilbert. Hun er 17 år og kommer fra byen Mystic Falls. Første episode viser Elena og hennes bror Jeremy fire måneder etter at deres foreldre døde i en bilulykke. De bor sammen med deres tante Jenna Sommers, og skolen har akkurat startet igjen etter sommerferien. På skolen får Elena øye på en ny, mystisk gutt, Stefan. Uten at Elena vet at Stefan er vampyr, blir de to umiddelbart tiltrukket av hverandre. Men ikke lenge etter kommer Stefans bror Damon til Mystic Falls. Det er 15 år siden de to brødrene sist så hverandre, og et gammelt fiendskap blusses opp.

Serien passer best til dem som liker drama, og kjærlighet.

Terning Kast : 6

Grunnen til at jeg ga serien terning kast 6 var fordi serien er utrolig bra. Ser du første episode av serien vil du ikke klare å stoppe å se på. Det er så mye som skjer hele tiden og du må bare se det!

American Horror Story

Serien handler om familien Harmon som flytter fra Boston til Los Angeles for å «Starte på nytt» etter at mor oppdager at far har vert utro.  De flytter inn i "Murder House" et hus som er hjemsøkt av alle sine tidligere beboere. Etterhvert som tiden går innser de at deres nye, perfekte liv har utviklet seg til å bli deres verste mareritt. Ben jobber som psykiater, og får sitt eget hjemmekontor i det nye huset i Los Angeles. Hans første pasient er den mulige psykotiske Tate Langdon, som er er et av spøkelsene i huset. Tate og Violet, Ben og Viviens datter får stor interesse for hverandre og forholdet deres utvikler seg med tiden til mer enn bare vennskap. Og etterhvert viser det seg at Tate har mye historie bak seg.

Serien passer til dem som liker Drama,  kjærlighet og skrekk.

Terning kast 4

Serien er ganske bra men det er ikke mye spennende som skjer det er veldig mye snakking en at det skjer noe.

Sleepy Hollow:

Serien handler om Ichabod Crane ikke våkner på et feltsykehus i 1780-årene, men nesten 250 år etter at han ble skadet på slagmarken. Rytteren han halshugde i kamp har også vendt tilbake. Og politisersjanten «Abbie» Mills er det eneste moderne mennesket som tror ham.